چند ایده عالی برای پاداش به شریک زندگی، اگر رابطه شما در رنج است

پاداش به شریک زندگی می تواند تداوم رابطه بهبود بخشد. در روابط این امر بسیار مهم است. تمامی روابط نیاز به هماهنگی و سازگاری با هم دارند. نکته ای که باید بدانید این است که مدیریت رفتار داشته باشید. گاهی اوقات تغییر همسر می تواند یا شرک زندگی شما می تواند خوب یا بد باشد. اگر رابطه مثبت باشد می تواند باعث پیشرفت افراد شود. اما همین رابطه اگر منفی باشد می تواند آسیب های مختلفی را وارد کند. آسیب های یک رابطه می تواند شامل اختلالات روانی باشد. اختلالات روانی انواع مختلفی دارند.

در دنیایی که زندگی می کنیم اختلالات روانی بسیاری وجود دارد. برخی از این اختلالات را ممکن است بشانسید. قطع یک رابطه نیازمند رعایت اصول مختلفی است. خصوصا اگر شما دارای فرزند باشید نمی توانید هر وقت که خواستید رابطه خود را قطع کنید. مسئولیت پذیری در روابط بسیار مهم است. در ادامه می خواهیم ببینیم که چند ایده عالی برای پاداش به شریک زندگی، اگر رابطه شما در رنج است، چگونه است. در مقاله های قبل گفتیم که یکی از استرس های که به افراد خصوصا زوجین وارد می شود استرس های ناشی از کودکان است.

استرس در خانواده و پاداش به شریک زندگی

این بدان معنی نیست که کودکان دارای استرس باشند بلکه به این معنی اینکه رفتار های آن ها یا واکنش های آن ها نسبت به اتفاقات مختلف ممکن است باعث ایجاد استرس در والدین شود. راه های درمان استرس در دنیای روان شناسی بسیار زیاد است. در ادامه این مقاله که در وبسایت همکده به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز مشاوره تلفنی  آنلاین روان شناسی در ایران و ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی نوشته شده است می خواهیم در ارتباط با چند ایده عالی برای پاداش به شریک زندگی، اگر رابطه شما در رنج است، صحبت کنیم.

علائم خطرناک ناسازگاری با شریک زندگی در مقابل پاداش به شریک زندگی

وقتی با شریک زندگی خود هستید، هر دوی شما باید احساس کنید که قرار بود یک زوج باشید. اما اگر با مسائل ناسازگاری دست و پنجه نرم کنید، این ارتباط لذت بخش را قطع می کنید. جذابیت و سازگاری یکسان نیستند و ناسازگاری با شریک زندگی  مسئله بزرگی است.  این احساسات جذب فیزیکی و شیفتگی هستند. ممکن است با آن شخص ملاقات کنید و این فرآیندهای احساسی همچنان وجود دارند. با این حال، هنگامی که آن‌ها را بشناسید و به چند قرار ملاقات بروید، ممکن است که شما دو نفر با هم سازگار نباشید. حتی اگر آن‌ها به اندازه کافی خوب به نظر می رسند و خانواده و دوستان شما تأیید می کنند، ممکن است برای ادامه یک رابطه خیلی متفاوت باشید.

چند نشانه ناسازگاری با شریک زندگی و پاداش به شریک زندگی

برخی افراد درگیر یک رابطه می شوند و تفاوت های گسترده بین خود و همسرشان را نادیده می گیرند. این اتفاق اغلب با جدایی بدی ختم می شود که به آن‌ها و احتمالاً دیگران صدمه می زند. مراقب باشید و به دنبال این چند علائم باشید که ناسازگاری را نشان می دهد.

شما هیچ چیز مشترکی ندارید

برخی از چیزهایی که برای اولین بار شما را جذب دیگری کرد چه بود؟ اگرچه جذابیت فیزیکی در درجه اول است، اما سازگاری چیزی است که افراد را در کنار هم نگه می دارد. از طرفی هم می گویند اضداد جذب می کنند. در حالی که این در برخی سطوح صادق است، شما برای ایجاد یک پیوند به چیزی نیاز دارید که هر دو دوست دارید. اگر نمی توانید زمینه مشترک پیدا کنید و علاقه ای به اشتراک گذاری علایق جدید ندارید، ممکن است با ناسازگاری با شریک زندگی داشته باشید.

شما در حال مبارزه با شریک زندگی خود هستید

وقتی می شنوید که زن و شوهری می گویند که آن‌ها هرگز اختلاف نظر ندارند، در این صورت یا ناصادق هستند یا یکی از آن‌ها با خودش صادق نیست. شما ممکن است با هم باشید. اما شما و شریک زندگی تان هنوز افرادی با نظرات و تفاسیر متفاوت هستید. این طبیعی است که گاهی اوقات با ناسازگاری با شریک زندگی برخورد کنیم. تنها تفاوت این است که زوج های سازگار یکدیگر را می شناسند و سعی می کنند اختلافات از کنترل خارج نشود. هر یک از شما می‌دانید که کدام بحث ها را انجام  ندهد و چه زمانی بحث بیش از حد داغ می‌شود. ممکن است کمی دعوا کنید. اما مشاجرات جدی شما یک اتفاق روزمره نیست.

نکته ای در ارتباط با پاداش به شریک زندگی

با این حال، اگر شما و همسرتان بیشتر دعوا می کنید، باید به ناسازگاری با شریک زندگی توجه داشته باشید. در این مورد، شما یک منطقه جنگی ناسازگار ایجاد کردید و نه فضایی که برای عشق مساعد باشد.

شما با فرهنگ های مختلف خود در تضاد هستید

وقتی دو بزرگسال عاشق می شوند و فرهنگ های متفاوت خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند بسیار زیباست. در حالی که ترکیب دو فرهنگ و مصالحه آسان نیست، اما می توان آن را انجام داد. اگر شما و معشوقتان تفاوت های فرهنگی، قومیتی یا ملی دارید، برای رابطه نیاز به عشق و صبر دارد. متأسفانه، برخی از زوج‌ها نمی‌توانند در مورد فرآیند ناسازگاری با شریک زندگی و باورهای متفاوت خود امتیازی قائل شوند. درگیری اغلب خانواده را از هر دو طرف احاطه می کند و اینکه چگونه فرزندان خود را تربیت خواهید کرد به یک بحث همیشگی تبدیل می شود. اگر هیچ یک از شما نمی توانید با هم کنار بیایید و مدام احساس اختلاف می کنید، ممکن است عاقلانه باشد که در رابطه خود تجدید نظر کنید.

ناسازگاری با شریک زندگی یعنی برای اهداف آینده هم نظر نیستید

برای تحقق بخشیدن به سرنوشت خود، باید اهدافی برای آینده داشته باشید. البته ممکن است در نوجوانی و جوانی بارها تغییر کنند. در نهایت، هنگام ترسیم مسیرهایی که شما را به آن‌ها می رساند، اهداف خود را در ذهن خواهید داشت. طرف مقابل شما نیز رویاهای دیرینه ای دارد. فقط به این دلیل که هر دوی شما برنامه های متفاوتی دارید به این معنی نیست که نمی توانید با هم باشید. هنگامی که زوج ها عاشق می شوند، اهداف خود را به اشتراک می گذارند و در صورت نیاز آن‌ها را به هم متصل می کنند.

نکته ای در ارتباط با این زمینه

وقتی شریک زندگی شما در مورد آینده صحبت می کند، شامل شما می شود یا فقط خودشان؟ آیا آن‌ها در آینده شما را کنار خودشان می بینند؟ اگر نمی توانید گفتگوهای صادقانه داشته باشید و در صورت لزوم مصالحه کنید، شاید قرار نیست با هم باشید.

ناسازگاری با شریک زندگی باعث می شود در رابطه احساس ناامنی کنید

یکی از نیازهای اساسی انسان امنیت است، چه از نظر جسمی و چه از نظر عاطفی. البته دغدغه اصلی شما این است که نسبت به خود مطمئن باشید. شما نمی توانید به کسی متکی باشید که این کار را برای شما انجام دهد. با این حال، انسان ها باید در روابط خود احساس امنیت کنند. باید بدانید که شریک زندگی شما حامی شماست و بهترین منافع شما را در نظر می گیرد. آن‌ها به شما وفادار خواهند بود و بزرگترین تشویق کننده شما در زندگی خواهند بود.

چند ایده عالی برای پاداش به شریک زندگی، اگر رابطه شما در رنج است

نکته زیبا در مورد پاداش به شریک زندگی، ارزش عاطفی آن است. علاوه بر کریسمس، تولدها و استثناهای فرهنگی (مانند سال نو چینی و غیره) هدایای گرانقیمت جزء بسیاری از روابط نیستند – و لازم نیست که باشند. اگر رابطه شما نیاز به جرقه دارد، یا شریک زندگی شما نیاز به جذب دارد، گاهی اوقات یک هدیه به موقع و متفکر برای انجام این کار کافی است.

در این مقاله قصد داریم چند ایده عالی برای پاداش به شریک زندگی زمانی که رابطه شما در حال رنج است را لیست کنیم. برای ارائه برخی زمینه‌ها، چند دلیل متداول را نام می‌بریم که چرا یک رابطه ممکن است مشکلاتی داشته باشد. در این‌جا چند ایده برای پاداش به شریک زندگی شما وجود دارد:

“شغل شریک زندگی من تحت فشار قرار دادن آن‌ها است.”

ایده هدیه

عادات یک مغز شاد: مغز خود را مجدداً آموزش دهید تا سطح سروتونین، دوپامین، اکسی توسین و اندورفین خود را افزایش دهید.

چرا پاداش به شریک زندگی یک امر پیچیده است؟

 

این شغل (یا هر چیز دیگری) نیست که ما را ناراضی می کند، بلکه نحوه تفکر ما در مورد شغل (یا هر چیز دیگری) است که ما را ناراضی می کند. ما می‌توانیم یاد بگیریم که چگونه مغزمان را دوباره بازیابی کنیم – این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه.

«ما تقریباً همگی یکبار از موارد گیاهی برای بهبود رابطه استفاده کردیم»

ثمردم در طول تاریخ از روغن های ضروری برای زنده کردن زندگی جنسی خود استفاده کردند. در برخی از مطالعات نشان می دهد است که رایحه درمانی، که اعصاب بویایی (حسی) را تحریک می کند، سیستم لیمبیک و حس حسی را تقویت می کند.

“فقدان ارتباط به رابطه ما آسیب می رساند.”

هدیه: معجزه های ارتباطی برای زوج ها: ابزارهای آسان و مؤثر برای ایجاد عشق بیشتر و پاداش به شریک زندگی(کتاب صوتی).

چرا: کتاب صوتی در صورت انصراف یک یا هر دو شریک توصیه می شود. این اثر توسط دکتر وین دایر به عنوان “توصیه عالی برای کسانی که به دنبال مشارکت معنوی هستند” اعلام شد و 4.5/5 ستاره در آمازون به دست آورد.

“قدرت ما می تواند کمک کند، اما از کجا شروع کنیم؟”

بله، کتاب‌ها، سی‌دی‌ها، برنامه‌ریزان بودجه، برنامه‌ها، همه این موارد وجود دارد. اما این گسترش “ابزار پول” می تواند بخشی از مشکل باشد. وقتی صحبت از پول می شود، همه چیز به سادگی است.

تعجب خواهید کرد که این شیشه با چه سرعتی «10.00 دلار» و سپس «20.00 دلار» می‌خواند – اما این نکته مهم نیست. در برابر اصرار پول نقد مقاومت کنید تا زمانی که حساب مالی شما پر شود. انضباط شخصی و “شمار پول های خود” دو درس ارزشمند در مورد بودجه بندی هستند.

“ما مشکلات اعتماد داریم.”

ایده هدیه: علم اعتماد: هماهنگی عاطفی برای زوج ها، نوشته جان ام. گاتمن، دکتری. چرا: دکتر گاتمن به عنوان یک “نجات دهنده رابطه” مورد ستایش قرار می گیرد. اگرچه ممکن است کتاب صوتی گاتمن جایگزین درمان گران‌قیمت و وقت‌گیر زوج‌ها نشود – احتمالاً نزدیک‌ترین چیز به آن است.

یکی از انواع پاداش به شریک زندگی “: دلم تنگ شده که چقدر با هم می خندیدیم.”

ایده هدیه

لوازم جانبی لباس دلقک (یا نوعی لباس تصادفی و خنده دار دیگر.)

چرا: اگر شریک زندگی شما از دلقک ها می ترسد، ممکن است این بهترین هدیه نباشد. گفتنی است، شما می توانید یکی از سه کار را انجام دهید: این گیدوپ مضحک را روی خود بگذارید، آن را به شریک زندگی خود هدیه دهید، یا دو مورد را بگیرید و آن‌ها را بپوشید.

منابع
وبسایت powerofpositivity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا