1448

آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟

پایان یک رابطه عاشقانه اغلب یکی از سخت ترین زمان هایی است که در زندگی خود با آن روبرو خواهیم شد. این امر به ویژه هنگامی صادق است که در ابتدا معتقد بودیم روابط صمیمانه ما را به جایی سوق می دهد – مانند مسیر عشق پایدار، ازدواج، خانه و خانواده. هنگامی که شروع به دیدن علائم پایان یافته رابطه خود می کنید، ممکن است بخواهید علائم را نادیده بگیرید یا فرار کنید. در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟

رابطه عاشقانه و شرایط آن

بزرگسالان سالم درک می کنند که قرار نیست همه روابط برای همیشه برقرار باشد. (کاملاً برعکس است.) بیشتر ما در طول زندگی حداقل یک جدایی دردناک را تجربه خواهیم کرد. وقتی جدایی رخ می دهد می توانیم درد را احساس کنیم. یا، ما می توانیم یاد بگیریم، رشد کنیم، و از طرف دیگر بهتر بیرون بیاییم. پایان یک رابطه عاشقانه نشانه این است که شما درک کرده اید چه چیزی برای شما مفید نیست – و همچنین آنچه که برای شما مفید است.

شما یاد گرفته اید که در این راه “معامله گران” و “موارد ضروری” خود را شناسایی کنید. در نتیجه، شانس موفقیت در رابطه بعدی شما به طور قابل توجهی بیشتر است. در این مقاله، ما در مورد چگونگی دانستن اینکه رابطه شما به پایان رسیده است صحبت می کنیم. ما همچنین در شناخت علائمی که رابطه شما برای زنان و مردان در روابط نامناسب پایان یافته است، ممکن است بصیرت ارائه دهیم، که ممکن است به راحتی این امر را به تأخیر بیندازد.

چگونه می توان فهمید که آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟

آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟

به جای تلاش برای آویز زدن به شریک زندگی خود با لگد زدن و فریاد زدن، مهم است که درک کنید روابط عاشقانه به دلایل زیادی به پایان می رسد. در بیشتر موارد، این امر به تغییر خواسته ها، رشد شخصی یا شرایط خارج از کنترل ما مربوط می شود. با این حال، در برخی موارد رابطه ای وجود دارد که در ابتدا عوامل خاصی در کنترل شما هستند – یا حداقل به نظر می رسید که این روابط وجود دارد. شاید در حالی که رو به پایان بود و همه علائم را از دست داده اید. نشانه های یک رابطه ناموفق برای زنان و مردان بسیار کوچک است، با چند تفاوت جزئی. علامت شماره یک عدم موفقیت این است که یک شریک زندگی کند یا دیگری عمداً به فعالیت هایی بپردازد و فعالیت هایی را انجام دهد – که شامل شریک زندگی آنها نیست.

وقتی یکی از شرکا ناگهان شروع به کار مداوم با تأخیر می کند، برنامه های مهم را لغو می کند یا عموماً از دسترس خارج می شود، این نشانه این است که رابطه شما ممکن است در حال چرخش باشد. بسیاری از زوجین متوجه خواهند شد که در پایان رابطه تعداد مشاجرات پیرامون چیزهای به ظاهر کوچک افزایش خواهد یافت. این یکی از بارزترین علائم پایان یافتن رابطه برای زنان است. مشاجره های مداوم رابطه را غیر قابل تحمل می کند و هر دو طرف ممکن است تصمیم بگیرند که پایان دادن به رابطه بهترین مرحله برای زندگی است.

موارد زیر نشانه های مهمی است که ممکن است نشانه پایان رابطه عاشقانه شما باشد.

آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟ – برای زنان

این موارد نشان دهنده پایان رابطه برای خانم ها هستند.

رفت و آمد های دیرهنگام

مردان ممکن است دیر کار را بهانه کنند تا به خانه نیایند و با همسر خود روبرو نشوند. اگر شریک زندگی شما ناگهان کار با اضافه کاری بیش از حد را آغاز کرده است (این اجباری نیست)، این می تواند نشانه ای از عدم علاقه خود به رابطه باشد.

مخفی کردن تلفن

اگر مرد شما فردی بود که هیچ چیز پنهانی نداشت و ناگهان مواردی را از شما پنهان کرده است باید به این نکته توجه اساسی داشته باشید. اگر او دائما تلفن خود را از شما پنهان می کند باید به آن توجه بسیاری کنید.

تغییرات ناگهانی در رفتار

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که در منطقه ای حساس هستید؟ آیا به این مسئله فکر کرده اید که تغییرات ناگهانی در رفتار همسر شما رخ داده است؟ دقت کنید که این مسائل هم می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد نماید.

عدم علاقه آشکار

آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟

اگر همسر یا نامزد شما در گذشته تماما علاقه خود را نشان می داد و آشکارا به شما محبت می کرد اما اکنون چنین نمی کند ممکن است این نشانه خوبی برای رابطه شما نباشد. در واقع این مسئله می تواند به عوامل زیادی برگردد. اما یکی از این عوامل هم نشان دهنده پایان رابطه هم می تواند باشد. در حقیقت می تواند در زمینه علاقه مشکلاتی را پدی د آورده باشد. این به سوال ما که آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است پاسخ می دهد.

او شوخی یا جدی به شما می گوید که رابطه تان تمام شده است.

اگر مردی به شوخی یا جدی به شما می گوید که رابطه تان تمام شده یا این که به شما تکه هایی را می گوید باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشید. . اگر طعنه ها و نکات مربوط به جدایی به طور منظم در برنامه معمول شما قرار می گیرد، توجه کنید. به احتمال زیاد، مرد شما سعی دارد چیزی به شما بگوید. سعی کنید در این زمینه موارد مختلف را بررسی کنید و در عین حال به رابطه توجه بیشتری نشان دهید.

علامت های پایان رابطه برای مردان

پس از این که علامت های پایان رابطه برای خانم ها را بررسی کردیم، لازم است تا این علامت ها را برای آقایان هم بررسی کنیم. این موارد عبارتند از:

دیر و زود شدن و بهانه کردن کار برای آمدن به خانه

آیا این علامت آشنا به نظر می رسد؟ دقیقاً مانند همتایان مرد خود، زنان اغلب کار دیر را به عنوان راهی برای بیرون آمدن از خانه، شکستن قرار ملاقات یا گذراندن وقت با شما انجام می دهند. همسر شما حتی می تواند در کار های داوطلبانه هم عضویت پیدا کند یا حتی کاری را بدون حقوق انجام دهد. صرفا به این منظور که شما را از خود دور نکه دارد.

مخفی کردن تلفن شخصی

زنانی که به طور ناگهانی تلفن خود را مخفی می کنند ممکن است چیزی برای پنهان کردن داشته باشند. این مسئله می تواند مشکلاتی را برای شما پدید بیاورد. مخفی کردن تلفن شخصی می تواند نشان دهنده موارد مختلفی باشد. یکی از این موارد هم همان مشکلات در رابطه است. حداقل، آنها دیگر احساس راحتی نمی کنند که زندگی شخصی و حساب های شبکه های اجتماعی خود را با شما به اشتراک بگذارند.

آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟ – بهانه گیری

آیا همسر یا دوست دخترتان بهانه های زیادی برای عدم پاسخگویی به تماس های شما، لغو ناگهانی تاریخ ها یا یادآوری نکردن روز تولد شما آورده است؟ متاسفم بچه ها، این نشانه این است که رابطه شما ممکن است دیگر اولویت شماره یک او نباشد.

3 راه واقعی (واقعی) که با پایان رابطه عاشقانه خود کنار بیایید

در این بخش راه های واقعی برای کنار آمدن با شرایط را بیان می کنیم.

خودمراقبتی را تمرین کنید.

آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟

هنگامی که یک رابطه صمیمی به پایان می رسد، ما استراتژی های مختلفی در مورد چگونگی کنار آمدن با درد داریم. برخی از ما در جهان منفجر می شویم، در حالی که دیگران در جستجوی منبع سرزنش بر روی خود منفجر می شوند. در چنین مواقعی، ما اغلب می خواهیم از جهان ناپدید شویم و تا زمانی که ممکن است در رختخواب بغل کنیم. غم و اندوه بخشی از روند جدایی است، بنابراین احساس ناپایداری و تمایل به تنها بودن یک واکنش طبیعی است.

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که از این زمان تنها باشید – برای جمع کردن خود کنار هم. مراقبت از خود بیش از هر زمان دیگری حیاتی است زیرا متحمل ضرر وحشتناکی شده اید. به خاطر بسپارید، ورزش کنید و روی نفس های عمیق و مراقبه تمرکز کنید تا صدمه و دردی را که احساس سلامتی می کنید، پردازش کنید. با خود آرام باشید و تشخیص دهید که در از دست دادن رابطه خود عزادار هستید. مشکلی نیست که با سرعت خود بروید در حالی که یاد می گیرید چگونه از حال جدید خود مراقبت کنید. ما دراین مقاله به این سوال پاسخ دادیم که آیا رابطه عاشقانه من به پایان رسیده است؟ اما باید راهی برای رفع مشکلات باشد.

ورزش کنید

آخرین کاری که احتمالاً می خواهید بعد از یک جدایی دردناک انجام دهید، ورزش است. آنچه در مورد ورزش کنایه آمیز است دقیقاً همان کاری است که شما باید انجام دهید. بدن خود را حداقل برای 10-15 دقیقه در روز تحریک کنید و با افزایش انرژی، جلسات طولانی تری را طی کنید. ورزش برای کمک به شما در پردازش دردهای ذهنی و جسمی که اغلب با جدایی همراه هستند مهم است. ادامه جریان خون می تواند ذهن و بدن شما را لرزاند.

با 10 دقیقه پیاده روی ساده می توانید خیالتان را راحت کرده، افکار خود را متمرکز کنید و علائم حملات هراس مانند اضطراب را از بین ببرید. افرادی که بیماری روانی دارند ممکن است پس از جدایی دچار هجوم علائم بهداشت روان شوند. چند دقیقه در روز ورزش کمک می کند تا ضربه جسمی و روحی برای ذهن و بدن شما نرم شود و در عین حال باعث بهبود سریعتر شود.

مشاوره یا درمان بگیرید.

وقتی درد ناشی از جدایی طاقت فرسا یا بیش از آنچه تحمل می کنید، وقت آن است که به دنبال حمایت عاطفی باشید. مشارکت در مشاوره یا درمان می تواند به شما کمک کند استراتژی های جدیدی برای کنار آمدن با از دست دادن رابطه عاشقانه خود یاد بگیرید. یک مشاور مجاز یا یک متخصص بهداشت روان همچنین می تواند برای مسائل همزمان بهداشت روان مانند اضطراب، افسردگی یا اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) مشاوره و پشتیبانی ارائه دهد. در این منظور می توانید به مرکز مشاوره همکده مراجعه کنید.

درمان فوری افسردگی بدون دارو!

ارتباط تلفنی با برترین روانشناسان افسردگی

مشاوره روانشناسی با تعرفه دولتی

منابع
betterhelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ارتباط با مشاور متخصص